Thursday

BUNCIT MEROSAKKAN IMEJ

Soalan 1 :
Lelaki yg telah berkahwin, majoritinya perut akan naik. Adakah cara utk mengempiskan perut buncit? Body normal. Cuma perut jer ke depan sikit.

Soalan 2 :
Macam mana nak mengawal perut buncit? Kenapa perut jadi buncit? Kenapa bukan bahagian lain? Bolehkah penggunaan bengkung dapat membantu?

Jawapan :
Jika makan berlebihan, kurang bersenam, badan akan menyimpan makanan berlebihan itu sebagai lemak... tidak kira makanan berlebihan itu daripada lemak, protien ataupun karbohidrat tempat simpanan lemak terpulang kepada genetic & juga jantina. Bagi lelaki biasanya tempat utama adalah perut. Manakalah bagi perempuan, di bahagian peha & pinggang.
Dengan pemakaian 'Bengkung Premium Beautiful' pada perut buncit, ianya akan menjadi rata & bertindak sebagai 'Fat Burner' yg membantu untuk meningkatkan metabolisma badan. Dengan itu, ia akan menambah pembakaran kalori di badan. Ramai lelaki buncit telah kami bantu.

BENGKUNG PREMIUM BEAUTIFUL KHAS UNTUK LELAKI
RM 42/ SEBULAN (CREDIT CARD)
RM 676 - RM 744 (CASH)


1 comment:

  1. Nice blog... Thanks for the sharing this information... i want to introduce you with Sex toy Sydney. they provide best premium Lingerie online in Australia. for more info about Sex toy sydney visit:- http://sextoyssydney.com.au/product-category/LINGERIE-PREMIUM/

    ReplyDelete