Wednesday

FAQ - TENTANG PERTAMA KALI PEMAKAIAN PB


Soalan 1:
Kenapa pemakaian Premium Beautiful utk pertama kali ketat? Saya rasa tak selesa.

Jawapan:
Pemilihan saiz adalah berdasarkan ukuran badan anda sendiri. Premium Beautiful menggunakan sistem ukuran yg menitik beratkan struktur bentuk wanita normal. Jika anda pada peringkat permulaannya merasakan tidak selesa, terasa ketat itu bermakna badan anda tidak sekata lagi. Pemilihan saiz Premium Beautiful itu adalah yg TERBAIK utk anda. Jika longgar utk pertama kali pemakaian, ini bermakna saiz anda kurang tepat. Selepas beberapa hari pemakaian, rasa tidak selesa anda akan semakin kurang. Teruskan pemakaian & anda pasti merasakan bentuk badan anda semakin ideal dgn berat badan anda. Malahan bertambah seksi & montok. Tentu badan anda akan menampakkan anda muda dari usia sebenar.


Soalan 2:
Masa pemakaian corset tu, kenapa bengkung tu asyik terlipat ke atas ye? Macam mana nak buat supaya bengkung tu tak terlipat lagi?

Jawapan:
Cuba cara ini. Biarkan getah seluar anda berada di atas level pusat/pinggang anda BUKANNYA ngam2 di atas pinggang anda. Ini akan meninggalkan kesan grip & selesa di pinggang. Ditambah pula dgn kesan overlapping dgn bawah long bra anda. Kemaskan dgn penggunaan bengkung. Pastikan pinggang anda selesa. Jika tidak, dikhuatiri kesan2 melecet pula berlaku.


Soalan 3:
Macam mana ye nak ikat tali bengkung kat belakang tu?

Jawapan:
  • Anda perlu menyilang tali tersebut yg kiri ke kanan & yg kanan ke kiri.
  • Seterusnya, masukkan baki tali pada lubang tali yg berkenaan.
  • Jika anda mendapati tali tidak sampai, memadai dgn mengikat reben tali tersebut di belakang.
  • Jika tali terjuntai di hadapan walaupun cangkuk pada butang terakhir plastik, sila pendekkan tali dgn cara mengikat reben di bahagian tali yg mempunyai manik.


Soalan 4:
Saya rasa perut saya macam semakin buncit. Mungkin sebab masa ni saya menses kot.

Jawapan:
Ya. Ada kebarangkalian 'menses' anda. Cuba buat cara ini. Tarik nafas pegang bengkung di bawah & tarik bengkung sehingga menutupi semua perut & ari2 anda. Kesan bengkung ke atas perut akan mengemaskan perut anda & mempercepatkan perut anda hilang buncitnya. Juga saya galakkan anda memakai bengkung sekeping itu semasa tidur utk mempercepatkan pembakaran lemak degil di perut & juga mengeluarkan toksid dari dlm perut. Ingat penyakit datangnya majoriti dari perut. Jika toksid2 dpt dikeluarkan dari perut anda, proses penurunan berat badan anda yg ideal berlaku dgn pantas lagi & BONUSNYA anda rasa semakin sihat & cerdas.


Soalan 5:
Selepas 10 hari pemakaian PB, saiz badan saya semakin kurang sebab pada permulaan pemakaian corset tu susah saya nak sangkutkan pencangkuk. Tapi sekarang saya boleh cangkukkan ke barisan pencangkuk kedua.

Jawapan:
Ya, betul. Ini bermakna selepas seminggu, pinggang anda sudah mengecil & menampakkan bentuk. Saya telah memilih saiz premium beautiful anda itu utk pemakaian yg lama & utk kesan maintain di badan (ekonomikal & praktikal).


No comments:

Post a Comment